callN
Par mums

Esiet sveicināti mūsu daudzfunkcionālajā kontaktu centrā RITONE!

RITONE specializējas klientu servisa jomā, piedāvājot pilnu pakalpojumu klāstu Jūsu kompānijas ienākošo un izejošo zvanu apkalpošanā. 

Mēs piedāvājam virtuālā sekretāra, attālinātā zvanu centra, ka arī citus pakalpojumus.

RITONE profesionāļi apzvanīs potenciālus klientus, uzaicinās partnerus uz tikšanos, atgādinās par svarīgu notikumu, organizēs un apkalpos mārketinga akcijas, un vēlāk apkopos un sistematizēs visu nepieciešamo informācija.

Uzticot mums savas rūpes par klientu servisa procesu uzlabošanu, Jūs palielināsiet esošo klientu apmierinātības līmeni, piedāvājot viņiem izcilu servisu, piesaistīsiet jaunus klientus, palielināsiet peļņu ar attālinātās pārdošanas palīdzību, kā arī optimizēsiet Jūsu uzņēmuma izmaksas.

Rakstiet un zvaniet mums, un Jums būs iespēja uz savas pieredzes pārliecināties, ka strādāt ar mums ne tikai patīkami, bet arī ārkārtīgi izdevīgi! 

Benefits

Why RITONE?

You have 5 reasons to choose us:

Izaugsme

Izaugsme

Mums visiem ir ļoti svarīgi darīt to, ko mēs mīlam. Visu laiku, resursus un enerģiju, kuru Jūs tērējat kompānijas klientu apkalpošanas procesu izveidei, uzturēšanai un vadībai, Jūs turpmāk varēsiet novirzīt uz savu pamatbiznesu, nodarbojoties ar to, kas Jums vislabāk rūp, padodas un nes prieku.
Pārliecība

Pārliecība

Apkalpojot klientus, mēs ne tikai pielietojam augstus RITONE kvalitātes standartus, bet nodrošinām precīzu Jūsu prasību ievērošanu. Pieeja sarunu ierakstiem dos Jums pārliecību par mūsu darba kvalitāti. Mēs veltam daudz laika RITONE personāla apmācībām un zināšanu pārbaudei, kā ari īstenojam nepārtrauktu servisa kvalitātes kontroli, novērtēšanu un uzlabošanu.
Prieks

Prieks

Jūsu klienti būs laimīgi, dzirdot mūsu virtuālās sekretāres draudzīgu un priecīgu balsi. RITONE profesionāļi palīdzēs Jūsu klientiem atrisināt visus radušos jautājumus un just, ka katrs zvans ir svarīgs Jūsu kompānijai. Laimīgi klienti kļūs par stipru pamatu Jūsu biznesam.
Brīvība

Brīvība

Mēs nodrošinām Jums iespēju būt mobilajam, nezaudējot  piekļuvi vajadzīgiem datiem. Mūsu zvanu centra speciālisti savienos zvanītājus ar Jums, kad esat pieejami, un nosūtīs Jums e-pastu vai SMS, kad Jūs nevatēsiet atbildēt uz zvanu. Visu nepieciešamo informāciju Jūs saņemsiet apstrādātā un apkopotā veidā, kas ļaus Jums ātri un efektīvi pieņemt svarīgus biznesa lēmumus.
Izdevība

Izdevība

Kompānijas zvanu centra un sekretariāta izveide, vadība un uzturēšana prasa ne tikai daudz laika, bet arī ir ļoti dārga. Ne katrs uzņēmums var to atļauties.  Dažiem mūsdienu kompānijām pat nav sava biroja, tā tradicionālajā nozīmē. Pie tam, katrs uzņēmējs piekritīs, ka neatbildētie zvani nozīmē neiegūto peļņu un zaudētas iespējas. Ar RITONE Jums būs visi plusi, kurus nodrošinās sekretariāta un profesionāla zvanu centra darbs, nepārmaksājot ne centa.

Mūsu pakalpojumi

Pakalpojumi
Happy female wearing headset and looking at camera

Virtuālā sekretāre

Sekretāre, kura nekad neslimo, nekavē darbu, neiet atvaļinājumā  un visu laiku ir lieliskā garastāvoklī – vai tas ir mīts? Nē – tā ir reālitāte! Tas ir mūsu pakalpojums – Virtuālā sekretāre.

Mūsu Virtuālā sekretāre nekad neizlaidīs nevienu zvanu, savienos ar vajadzīgo speciālistu, detalizēti pierakstīs klienta lūgumu, nosūtot to Jums uz elektronisko pastu vai SMS veidā, apzvanīs klientus, Jūsu vārdā uzaicinās uz tikšanos vai nodos vajadzīgo informāciju Jūsu klientam.

Jūs, savukārt, varēsiet informēt Virtuālo sekretāri par savu prombūtni un nespēju atbildēt uz zvaniem noteiktajā laika periodā ar SMS vai e-pasta palīdzību.

Mūsu sekretāres ir draudzīgas, priecīgas un vienmēr ir gatavas palīdzēt. Jūsu klienti varēs novērtēt viņu rūpes un pārliecināsies, ka patiesu smaidu var just pat pa telefonu. 

Young female operator with headphones

Pārdošana pa telefonu

Pārdošana pa telefonu – tas ir ne tikai lielisks risinājums peļņas un produkcijas pārdošanas apjoma palielināšanai, bet arī iespēja padarīt Jūsu klientus laimīgus.  

Kā zināms, jaunu klientu piesaiste ir uz pakāpi dārgāka, nekā esošo klientu noturēšana. Kompānijai ir daudz izdevīgāk turpināt strādāt ar lojāliem klientiem, kas uzticas kompānijai un tās pakalpojumiem. Mēs palīdzēsim palielināt Jūsu klientu apmierinātības līmeni, nodrošinot viņiem kvalitatīvu pēcpārdošanas servisu. Tā ir iespēja attīstīt savstarpēji izdevīgas attiecības ar klientiem arī pēc pārdošanas darījuma noslēgšanas. 

Ja Jūs pārdodat preci internetā, mēs ar prieku pārņemsim ne tikai pārdošanu pa telefonu, bet arī pasūtījumu noformēšanu un uzskaiti, kā arī sniegsim klientiem un partneriem visu nepieciešamo informāciju par Jūsu kompānijas produktiem un pakalpojumiem.

Viens no svarīgākajiem biznesa uzdevumiem – klientu loka paplašināšana. Ar RITONE Jūs vairs netērēsiet laiku uz potenciālo klientu meklēšanu un apzvani. Mēs savāksim priekš Jums informāciju par potenciāliem klientiem un partneriem, kuri būs ieinteresēti sadarbībā.

Ar mūsu palīdzību Jūs:

  • Efektīvi pārdosiet Jūsu produktus un pakalpojumus pa telefonu

  • Organizēsiet izcilu pēcpārdošanas servisu

  • Savlaicīgi saņemsiet klientu atsauksmes par Jūsu produkcijas kvalitāti

  • Efektīvi un ātri veiksiet klientu pasūtījumu un pieprasījumu apstrādi

  • Piesaistīsiet jaunus klientus

  • Palielināsiet klientu apmierinātības līmeņi ar Jūsu kompānijas produktiem un pakalpojumiem.

Rakstiet un zvaniet mums, un RITONE speciālisti, kuri pārvalda telefonsarunu un pārrunu vadības tehnikas, piesaistīs klientus, nodrošinās lielisku reklāmu Jūsu produktam, kvalitatīvi sniegs nepieciešamo informāciju un uzaicinās klientus Jūsu birojā, lai noslēgtu pārdošanas darījumu.

Happy female wearing headset and looking at camera

Zvanu centrs

Katrs uzņēmējs piekritīs, ka izlaistie zvani nozīmē neiegūtu peļņu un zaudētas iespējas. Kompānijas zvanu centra izveide, vadība un kontrole prasa ne tikai daudz laika, bet arī ir ļoti dārga. Ne katrs uzņēmums var to atļauties.

Ar RITONE Jūs baudīsiet visus labumus, kurus sniedz profesionālā zvanu centra darbs, netērējot ne laiku, ne resursus tā izveidei un uzturēšanai.

Jums vairs nebūs jāuztraucas par izlaistiem svarīgiem zvaniem. Visi zvani tiks laicīgi atbildēti un klienti saņems izsmeļošas atbildes uz saviem jautājumiem.  Kvalificēti operatori savlaicīgi atgādinās partneriem par tikšanām, pāradresēs svarīgus zvanus Jūsu speciālistiem vai nosūtīs informāciju pa elektronisku pastu vai SMS veidā. Jūs, savukārt, operatīvi saņemsiet apstrādātu, sistematizētu informāciju, kura ļaus Jums ātri un precīzi pieņemt pamatotus biznesa lēmumus.

Jūsu rīcībā ir pilns Zvanu centra pakalpojumu klāsts, kas iekļauj sekojošus pakalpojumus:

  • Informatīvais tālrunis

  • Uzziņu dienests

  • Tehniskais atbalsts

  • Pasūtījumu pieņemšana

  • Klientu sūdzību un priekšlikumu pieņemšana un apstrāde

  • Elektronisko pastu apstrāde, čata atbalsts.

Lūdzu, sazinieties ar mums, un mēs ar prieku palīdzēsim izvēlēties vispiemērotāko risinājumu Jūsu biznesam. 

keyboard-338502_1920

Datu bāzes

Cik bieži Jūs saskārāties ar situāciju, kad, zvanot klientam, dzirdāt, ka numurs vairs neeksistē, vai svešas kompānijas sekretārs atbild, ka nezin, ka sazināties ar iepriekšējiem biroja nomniekiem? 

Cik daudz naudas Jūs iztērējat, sūtot vēstules un uzaicinājumus klientam, lai pēc tam saņemtu kaudzes ar atgrieztam vēstulēm, kas nav sasniegušas adresātu?

Pēc statistikas jebkura datu bāzē gada laikā noveco ap 30% klientu kontaktu. Jūs varat iedomāties, ka dažu gadu laikā lielāka daļa no kontaktinformācijas zaudēs savu aktualitāti. Padomājiet, cik zaudēto darījumu un neiegūtas peļņas tas nozīme Jūsu uzņēmumam!

Lai veiksmīgi izmantotu Jūsu datu bāzi pārdošanai, klientu noturēšanai un piesaistei, ar to ir nepārtraukti jāstrādā. Kontaktinformāciju ir nepieciešams regulāri papildināt, pārbaudīt uz atkārtojumiem un novecojošiem nekorektiem datiem. Tas ir ļoti laikietilpīgs darbs, kas diezgan bieži tiek atlikts uz vēlāku laiku.

RITONE speciālisti ir gatavi palīdzēt Jums šajā jautājumā, piedāvājot šādus pakalpojumus:

  • Informācijas papildināšana un aktualizēšana esošajā datu bāzē

  • Datu bāzes pārbaude, korekcija, novecojušās informācijas izņemšana, datu atjaunošana un ierakstu standartizācija

  • Jaunu datu bāžu izveide. Lūdzam skatīties sadaļā Pārdošana pa telefonu

  • Statistiskas un mārketinga informācijas vākšana. Lūdzam skatīties sadaļā Mārketinga kampaņas.

Komanda

Mūsu komanda

Izvēlieties labāko plānu

Mūsu cenas

Sapfīrs

299

/ mēnesi

  • 100 minūtes - Sekretāres pakalpojumi, zvanu apkalpošana
  • 1 valoda pēc klienta izvēles (no latviešu, angļu vai krievu)
  • Darba laiks no 09:00 līdz 18:00
  • Neierobežots sarunas laiks pēc zvana pāradresācijas
  • LR telefona numurs
  • Zvanu atskaites

Dimants

1370

/ mēnesi

  • 500 minūtes - Sekretāres pakalpojumi, zvanu apkalpošana
  • 3 valodas (latviešu, angļu un krievu)
  • Darba laiks no 09:00 līdz 18:00
  • LR telefonu numuri - fiksētais un mobilais
  • Neierobežots sarunas laiks pēc zvana pāradresācijas
  • Neierobežots balss pasta laiks
  • Zvanu atskaites
  • Kvalitātes atskaites

Smaragds

575

/ mēnesi

  • 200 minūtes - Sekretāres pakalpojumi, zvanu apkalpošana
  • 3 valodas (latviešu, angļu un krievu)
  • Darba laiks no 09:00 līdz 18:00
  • LR telefona numurs
  • Neierobežots sarunas laiks pēc zvana pāradresācijas
  • Zvanu atskaites
  • Kvalitātes atskaites

Novērtējiet savu projektu un sazinieties ar mums

Kalkulators
Paldies par Jūsu interesi! Izmantojot šo kalkulatoru, Jūs varat aprēķināt savu budžetu potenciālo klientu meklēšanai / telemārketinga projektam.
Loading